Friday, December 9, 2011

THE FIRST ONE

Testing, TESTING 4,5,6 :) yeay ! microphone tak berbunyi, tapi aku masih boleh menaip. Ucapan syukurku tak terhingga. okey, takde idea nak taip hape. BTW, terima kasih 2011, u've been great.

tapi sekarang kebosanan tahap gila NAK MATEKnya. aku sayang adik aku, tapi dia lagi sayang ASTRO CERIA 'untuk kita aje' dia tu. cis -.-' pagi-pagi bangun, LARVA, favourite tv channel. bestlah untuk manusia yang belum datang bulan macam dia. then, ade KLIK lah, ELLY & EPIT lah. Dragon Ball and Detective Conan juga. takpasalpasal aku hafal jadual channel ni-.-' Ape kejadahnya semua ni ? tapi, ALLAH maha adil sebab aku ada tahap kesabaran & keIMANan yang melampau. jadi aku tak kisah dan layan dia sekali. *walaupun mama letak nama IMAN untuk kitorang semua, takde lebih takde kurang, aku jugalah yang bijak menggunakan nama tu.

***ala2 macam ni la aku terpaksa tengok dia -.-'


mungkin aku nak cakap pasal benda ni, tak taulah apa tajuk dia. tapi more to ... hmmm -.- errr, aaaaa ... ape2lah. aku tak suka bila ade manusia yang mengutuk sesuatu yang diorang tak suka depan orang yang sangat suka benda tu. hmm -__- faham ke tidak? aku tanya ni, faham ke tidak? ape2 pun jawapannya. beginilah ...


MAMAT BANGLA suka awek MELAYU, tapi BROTHER INDON tersangatlah tak suka minah2 MELAYU ;


*** kalau macam ni, bukan bangla je yang suka. haish =='

MB : aduh, itu perempuan cantik lah, kulit cerah, hidung mancung, telinga boleh mendengar, senyuman rasa GULA, aduhh! cun saja :) seronok mama dapat menantu macam tu.

MI : benaren itu perempuan melayu ? gi mana bisak cantik ? enggak lah. lu ini buta atau mau gua buta'in? menangis loh nanti nyokap kamu melihat menantu begitu. 3 hari 3 malam jumpa bomoh siam enggak mauk ah.

#deyy.. everyone has their own taste la bratha ! haiyaa. stop it.

Mungkin begini pun ada juga..


durian meme faveret MEK JAH , tapi MAMA MELLY bila nampak durian je terus nak mencarut ;

*** MELLY letak benda ni sekeliling dia

MJ : ya ALLAH ! kawe tok penoh jupo durie (durian) sedak gini. manih, sedak la abe weyyy. kawe ghoyak ko demo, rugi la sapo tok raso durie nih.

MM : *dengan seleng ala2 minah inggeris* eiuwww, JAH! ape you makan ni ? eiuwww. shit, @%$*^ , &*%^$^ ... habis berbau baju I, you tak payah dah makan ni, tak sedap langsung. kalau you bagi I durian you ni dengan selipar celup tepung, I rather makan selipar tu tau ! ishh. tak kuasa I !

#perkara2 sebegitu mampu menyakitkan hati orang, cuba letakkan kita di tempat mereka2 tu. things goes VICE CERSA, what you give, you get back okayy and what goes around comes around.

katakata hatiku : jangan buat macam ni kalau nak hidup lama. haiyaa :P

No comments:

Post a Comment

kalau kau rasa nak comment, cuba menaip yea -.-

ape tengok2 ?

#cehhh. pandang ape lah? mane ade post dah :P